TINA Forsberg fd jönsson

Livet som förälder, fru och studerande!

en mysig dag i sthlm

för andra gången denna vecka var vi i sthlm!
idag blev det Junibacken ,.vilket får av mig som vuxen 3/5 poäng. Sago tåget får 5/5 (hade dock fått vara ännu längre)... Maten 1/5 skit torr kyckling. men barnens mat får fullpott!
fikat var med bra!
prisvärt.. nja i helheten var det rätt dyrt dr inne..
Men om man frågar barnen så var det 10/5 stjärnor på allt. vilket är exakt som det ska vara ! :)

Blev nordiska museet ist, vilket var intressant. bra lekrum, prisvärt. :)

sedan blev det ett besök på slottet.
och givet i en souvenir butik^^ Haha Jag ville se vad vi svenskar säljer som är typiskt svenskt.
Jag köpte en tomte ;) haha


Nu sover barnen helt utslagna. . och det ska jag med göra nu. så god natt

fler bilder kmr imorgon :)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: