TINA Forsberg fd jönsson

Livet som förälder, fru och studerande!

så tråkigt

Har väldigt trist idag, regnade hela för middagen sedan valde barnen att leka hos kompis och då solen tillslut tittar fram... är jag för trött för att gå ut..

ska välla ta en promenad efter maten iaf.
. . .


Ligger och tittar på resor iaf, vi har rätt stora problem
1. NÄR ska VI åka
2. Vilket land ska vi till
3. vilket hotell
4. hur länge ska vi vara borta..

Tiden på resan avgör givet längden på den då jag går i skolan oavbrutet utan lov fram till Juni-15... och jaaa ... vi får se.. Men jag vill gärna vara borta i 2 veckor. . om jag får välja. .

Här är några alternativ iaf
* Turkiet - splash land
* Grekland, rhodods splash. .
* Thailand nästa höst - koa lake (lr va det hetet, nästa höst för att 2 veckor där kostar mkt pengar så vi hinner inte få ihop tillräckligt tills i vinter)....
........
..
.


hittade en bild på oss precis innan vi skulle åka karusell
*
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: